Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności

Opcje przeglądania

Cena
  • od do

MEDIOZNAWSTWO.

Książki wydane przez Wydawnictwo Elipsa, z kategorii Medioznawstwo

Medioznawstwo

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak
Cena: 50,40 zł
egz.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak Tytuł: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym Autorzy: Ryszard Chruściak rok wyd. 2007 format B5, oprawa miękka, 480 stron ISBN: 978-83-7151-792-1 cena detaliczna: 50,40 zł cena hurtowa: 37,80 zł
Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)
Cena: 37,80 zł
egz.
Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)

Tytuł: Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Autorzy: ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 324 strony ISBN: 978-83-7151-094-6 cena detaliczna: 37,80 zł

Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki
Cena: 35,70 zł
egz.
Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Tytuł: Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II Autor: Grzegorz Łęcicki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 318 stron ISBN: 978-83-7151-957-4

Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Cena: 29,40 zł
szt.
Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.) Tytuł: Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła Autorzy: Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 184 strony ISBN: 978-83-7151-006-9 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski
Cena: 42,00 zł
szt.
Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Tytuł: Media w analogowym i cyfrowym świecie Autorzy: Andrzej Adamski rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 410 stron ISBN: 978-83-7151-924-6 cena detaliczna: 42,00 zł

Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)
Cena: 42,00 zł
egz.
Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)

Tytuł: Media w transformacji Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 418 stron ISBN: 978-83-7151-132-5

Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Cena: 37,80 zł
egz.
Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.) Tytuł: Media wobec śmierci, tom 1 Autorzy: Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 368 stron ISBN: 978-83-7151-057-1 cena detaliczna: 37,80 zł cena hurtowa: 28,35 zł
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Cena: 33,60 zł
egz.
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.) Tytuł: Media wobec śmierci, tom 2 Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-7151-058-8 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska
Cena: 29,40 zł
Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska Tytuł: Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku Autorzy: Sława Bardijewska rok wyd. 2001 format B5, oprawa miękka, 218 stron ISBN: 83-7151-465-4 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Cena: 58,80 zł
egz.
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska Tytuł: Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008 Autorzy: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2009 format B5, oprawa miękka, 314 stron ISBN: 978-83-7151-843-0 cena detaliczna: 58,80 zł cena hurtowa: 44,10 zł

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl