Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności

Opcje przeglądania

Cena
  • od do

MEDIOZNAWSTWO.

Książki wydane przez Wydawnictwo Elipsa, z kategorii Medioznawstwo

Medioznawstwo

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek
Cena: 37,80 zł
egz.
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Tytuł: Polityka w mediach Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  286 stron ISBN: 978-83-8017-137-4

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Cena: 46,20 zł
egz.
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak Tytuł: Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 Autorzy: Judyta Ewa Perczak rok wyd. 2010 format B5, oprawa miękka, 323 strony ISBN: 978-83-7151-874-4 cena detaliczna: 46,20 zł cena hurtowa: 34,65 zł
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska
Cena: 21,00 zł
egz.
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Tytuł: Poranny towarzysz i doradca Autor: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2014 format A5, oprawa miękka, 174 stron ISBN: 978-83-7151-999-4

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)
Cena: 46,20 zł
szt.
Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Tytuł: Sport w mediach Autorzy: Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 540 stron stron ISBN: 978-83-7151-944-4 cena detaliczna: 46,20 zł

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Cena: 31,50 zł
egz.
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Cena: 25,20 zł
egz.
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)
Cena: 29,40 zł
egz.
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 Autorzy:  Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl