Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Medioznawstwo
25.2
PLN
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Cena: 25,20 zł
Cena netto: 24,00 zł
Cena w innych sklepach: 25,20 zł
egz.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

8017-161-9

Informacje o książce

Tytuł Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2
Autorzy Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Format, oprawa, ilość stron B5, oprawa miękka, 182 strony
ISBN 978-83-8017-161-9
Rok wydania 2017
Cena hurtowa brutto 18,90 zł
Cena detaliczna 25,20 zł

Inne polecane produkty

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena: 31,50 zł

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.) Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 Autorzy:  Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3

Cena: 29,40 zł

Opinie o produkcie (0)

* - Pole wymagane

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl