Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)

Medioznawstwo
29.4
PLN
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Cena: 29,40 zł
Cena netto: 28,00 zł
Cena w innych sklepach: 29,40 zł
egz.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

8017-163-3

Informacje o książce

Tytuł Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3
Autorzy Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)
Rok wydania 2017
Cena hurtowa brutto 22,05 zł
Cena detaliczna 29,40 zł

Inne polecane produkty

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena: 31,50 zł

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.) Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena: 25,20 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl