Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych naszej księgarni, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.


Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT, która zawiera również koszty wysyłki. Na etapie składania zamówienia (podawania danych do faktury) wypełnienie pola Firma i wpisanie numeru NIP oznacza, że faktura VAT zostanie wystawiona na firmę z podanym numerem NIP, brak informacji w polu Firma i numeru NIP powoduje wystawienie faktury na osobę fizyczną.


Czy towar może być wysłany na inny adres niż podany na fakturze?

Tak. Na etapie składania zamówienia (podawania danych do faktury) należy zaznaczyć pole Inny adres wysyłki, wówczas zostanie udostępniona możliwość podania danych adresowych do wysyłki.


Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Klientom indywidualnym wysyłamy książki za pobraniem lub po dokonaniu płatności elektromicznej on-line.

„Płatność: Za pobraniem" - po wybraniu tej formy płatności, zapłacą Państwo za przesyłkę w momencie jej otrzymania.

Dla klientów instytucjonalnych istnieje możliwość zapłaty przelewem po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu i umieszczeniu odpowiedniej uwagi w rubryce „Dodatkowe informacje” na końcu procesu zamawiania. Informacja o numerze konta znajdować się będzie w treści faktury.


Czy muszę się zarejestrować w waszej księgarni, aby złożyć zamówienie?

Nie można złożyć zamówienia bez rejestracji w naszej księgarni. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostęp do panelu Klienta, dzięki któremu mogą w dowolnym momencie sprawdzić status i historię swoich zamówień, dokonać płatności elektronicznej on-line za składane zamówienie, zmienić dane kontaktowe i wysyłkowe, a także dodawać produkty do przechowalni, a następnie sprawdzać jej zawartość.

W dowolnym momencie można podjąć decyzję o usunięciu swojego konta z naszej księgarni.


Co zrobić jeśli w otrzymanym mailu jest informacja, że powinienem kliknąć w link, a jest on nieaktywny?

Jeśli w Państwa programie pocztowym link w otrzymanym mailu jest nieaktywny czyli nie daje się go kliknąć, to należy wtedy zaznaczyć cały tekst tego linka, skopiować go do schowka (Ctrl-C) i następnie wstawić w pasek adresu strony w otwartym okienku Państwa przeglądarki (np. Internet Explorer) i nacisnąć klawisz Enter.

Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl