Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

MEDIOZNAWSTWO.

Książki wydane przez Wydawnictwo Elipsa, z kategorii Medioznawstwo

Medioznawstwo

Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski

Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski

Tytuł: Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, autor: Marcin Grzybowski, rok wyd. 2018, format B5, oprawa miękka, 314 stron, ISBN: 978-83-8017-235-7

Cena:

42,00 zł

egz.

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 redaktorzy:  Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3

Cena:

29,40 zł

egz.

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 redaktorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 182 strony ISBN: 978-83-7151-161-9

Cena:

25,20 zł

egz.

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 redaktorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena:

31,50 zł

egz.

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski
Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Tytuł: Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej Autorzy:  Marek Palczewski rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 272 strony ISBN: 978-83-8017-218-0

Cena:

33,60 zł

egz.

System medialny Francji, Bartłomiej Golka

System medialny Francji, Bartłomiej Golka
System medialny Francji, Bartłomiej Golka
Tytuł: System medialny Francji Autorzy: Bartłomiej Golka rok wyd. 2001 format A5, oprawa miękka, 190 stron ISBN: 83-7151-442-5 cena detaliczna: 18,90 zł cena hurtowa: 14,70 zł
Cena:

18,90 zł

egz.

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)
Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Tytuł: Sport w mediach Autorzy: Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 540 stron stron ISBN: 978-83-7151-944-4 cena detaliczna: 46,20 zł

Cena:

46,20 zł

szt.

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych; Aleksandra Chmielewska

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych; Aleksandra Chmielewska
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych; Aleksandra Chmielewska

Tytuł: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych, autor: Aleksandra Chmielewska, rok wyd. 2022, format B5, oprawa miękka, 362 strony, ISBN: 978-83-8017-451-1

Cena:

50,40 zł

egz.

Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak

Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak
Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak

Tytuł: Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie Autorzy: Magdalena Ratajczak rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 256 stron ISBN: 978-83-7151-063-2 cena detaliczna: 33,60 zł

Cena:

33,60 zł

egz.

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Tytuł: Poranny towarzysz i doradca Autor: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2014 format A5, oprawa miękka, 174 stron ISBN: 978-83-7151-999-4

Cena:

21,00 zł

egz.

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Tytuł: Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 Autorzy: Judyta Ewa Perczak rok wyd. 2010 format B5, oprawa miękka, 323 strony ISBN: 978-83-7151-874-4 cena detaliczna: 46,20 zł cena hurtowa: 34,65 zł
Cena:

46,20 zł

egz.

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Tytuł: Polityka w mediach Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  286 stron ISBN: 978-83-8017-137-4

Cena:

37,80 zł

egz.

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach
Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Tytuł: Parafia w dobie internetu, autor: Grzegorz Śniadach, rok wyd. 2019, format B5, oprawa miękka, 276 stron, ISBN: 978-83-8017-242-5

Cena:

37,80 zł

egz.

Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci; Anna Dąbkowska

Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci; Anna Dąbkowska
Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci; Anna Dąbkowska

Tytuł: Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci, autor: Anna Dąbkowska, rok wyd. 2020, format A5, oprawa miękka, 166 stron, ISBN: 978-83-8017-289-0

Cena:

21,00 zł

egz.

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)
Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Tytuł: Obywatel w internecie Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 146 stron ISBN: 978-83-8017-158-9

Cena:

21,00 zł

egz.

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości; red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości;  red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości; red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz

Tytuł: Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości, red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz rok wyd. 2023, format B5, oprawa miękka, 246 stron, ISBN: 978-83-8017-497-9

Cena:

42,00 zł

egz.

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Tytuł: Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008 Autorzy: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2009 format B5, oprawa miękka, 314 stron ISBN: 978-83-7151-843-0 cena detaliczna: 58,80 zł cena hurtowa: 44,10 zł
Cena:

58,80 zł

egz.

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Tytuł: Media wobec śmierci, tom 2 Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-7151-058-8 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Cena:

33,60 zł

egz.
Promocje
Mroczne oblicze czeskiej literatury - ebook; Joanna Goszczyńska
Mroczne oblicze czeskiej literatury - ebook; Joanna Goszczyńska

13,40 zł

Cena regularna: 16,80 zł

Najniższa cena: 13,40 zł
egz.
Prezydencjalizm skandynawski. Finlandia i Islandia. Studium ustrojowe - ebook; Joachim Osiński
Prezydencjalizm skandynawski. Finlandia i Islandia. Studium ustrojowe - ebook; Joachim Osiński

32,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 40,00 zł
egz.
O rozwoju mowy dziecka. Dwa studia - ebook; J. Porayski-Pomsta
O rozwoju mowy dziecka. Dwa studia - ebook; J. Porayski-Pomsta

20,16 zł

Cena regularna: 25,20 zł

Najniższa cena: 20,16 zł
egz.
Rzecznik Praw Obywatelskich w systemie ochrony praw i wolności w Polsce - ebook, Izabela Malinowska
Rzecznik Praw Obywatelskich w systemie ochrony praw i wolności w Polsce - ebook, Izabela Malinowska

29,60 zł

Cena regularna: 37,00 zł

Najniższa cena: 37,00 zł
egz.
Gwara Bugaja na Pogórzu - ebook; Halina Karaś
Gwara Bugaja na Pogórzu - ebook; Halina Karaś

32,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

Najniższa cena: 40,00 zł
egz.
Women, Society and Law: from Roman Law to Digital Age - ebook; ed. Małgorzata Eysymontt, Carmen Lázaro Guillamón
Women, Society and Law: from Roman Law to Digital Age - ebook; ed. Małgorzata Eysymontt, Carmen Lázaro Guillamón

38,64 zł

Cena regularna: 48,30 zł

Najniższa cena: 48,30 zł
egz.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl