Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Płatności
Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

MEDIOZNAWSTWO.

Książki wydane przez Wydawnictwo Elipsa, z kategorii Medioznawstwo

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)
Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Tytuł: Obywatel w internecie Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 146 stron ISBN: 978-83-8017-158-9

Cena: 21,00 zł
egz.

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Tytuł: Poranny towarzysz i doradca Autor: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2014 format A5, oprawa miękka, 174 stron ISBN: 978-83-7151-999-4

Cena: 21,00 zł
egz.

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 redaktorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 182 strony ISBN: 978-83-7151-161-9

Cena: 25,20 zł
egz.

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 redaktorzy:  Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3

Cena: 29,40 zł
egz.

Kapłan i rodzina w mediach; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.)

Kapłan i rodzina w mediach; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.)
Kapłan i rodzina w mediach; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.)

Tytuł: Kapłan i rodzina w mediach Autorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 190 stron ISBN: 978-83-7151-921-5 cena detaliczna: 29,40 zł

Cena: 29,40 zł
szt.

Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole; Piotr Drzewiecki

Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole; Piotr Drzewiecki
Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole; Piotr Drzewiecki

Tytuł: Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole Autorzy: Piotr Drzewiecki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 266 stron stron ISBN: 978-83-7151-937-6 cena detaliczna: 29,40 zł

Cena: 29,40 zł
egz.

Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska

Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska
Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska
Tytuł: Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku Autorzy: Sława Bardijewska rok wyd. 2001 format B5, oprawa miękka, 218 stron ISBN: 83-7151-465-4 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Cena: 29,40 zł

Duńskie media, Ewa Stasiak-Jazukiewicz

Duńskie media, Ewa Stasiak-Jazukiewicz
Duńskie media, Ewa Stasiak-Jazukiewicz
Tytuł: Duńskie media Autorzy: Ewa Stasiak-Jazukiewicz rok wyd. 2009 format B5, oprawa miękka, 195 stron ISBN: 978-83-7151-858-4 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Cena: 29,40 zł
egz.

Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła Autorzy: Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 184 strony ISBN: 978-83-7151-006-9

Cena: 29,40 zł
szt.

Fundamenty etyczne rzecznika prasowego; Karolina Dziewulska-Siwek

Fundamenty etyczne rzecznika prasowego; Karolina Dziewulska-Siwek
Fundamenty etyczne rzecznika prasowego; Karolina Dziewulska-Siwek

Tytuł: Fundamenty etyczne rzecznika prasowego Autor: Karolina Dziewulska-Siwek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  234 strony ISBN: 978-83-8017-088-9

Cena: 29,40 zł
egz.

Człowiek w medialnym labiryncie; Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.)

Człowiek w medialnym labiryncie; Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.)
Człowiek w medialnym labiryncie; Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.)
Tytuł: Człowiek w medialnym labiryncie Autorzy: Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 180 stron ISBN: 978-83-7151-019-9 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Cena: 29,40 zł
szt.

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 redaktorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena: 31,50 zł
egz.

Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak

Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak
Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak

Tytuł: Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie Autorzy: Magdalena Ratajczak rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 256 stron ISBN: 978-83-7151-063-2 cena detaliczna: 33,60 zł

Cena: 33,60 zł
egz.

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski
Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Tytuł: Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej Autorzy:  Marek Palczewski rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 272 strony ISBN: 978-83-8017-218-0

Cena: 33,60 zł
egz.

Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia; Karina Stasiuk-Krajewska

Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia; Karina Stasiuk-Krajewska
Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia; Karina Stasiuk-Krajewska

Tytuł: Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia, autor: Karina Stasiuk-Krajewska, rok wyd. 2018, format B5, oprawa miękka, 268 stron, ISBN: 978-83-8017-230-2

Cena: 33,60 zł
egz.

Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)

Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)
Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)
Tytuł: Internet i Kościół Autorzy: Józef Kloch (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 302 strony ISBN: 978-83-7151-035-9 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Cena: 33,60 zł
szt.

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Tytuł: Media wobec śmierci, tom 2 Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-7151-058-8 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Cena: 33,60 zł
egz.

Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki
Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Tytuł: Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II Autor: Grzegorz Łęcicki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 318 stron ISBN: 978-83-7151-957-4

Cena: 35,70 zł
egz.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl