Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Płatności
Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

MEDIOZNAWSTWO.

Książki wydane przez Wydawnictwo Elipsa, z kategorii Medioznawstwo

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Tytuł: Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008 Autorzy: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2009 format B5, oprawa miękka, 314 stron ISBN: 978-83-7151-843-0 cena detaliczna: 58,80 zł cena hurtowa: 44,10 zł
Cena: 58,80 zł
egz.

Dziecko w mediach; (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC

Dziecko w mediach;  (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC
Dziecko w mediach; (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC

Tytuł: Dziecko w mediach Autorzy:  (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  530 stron ISBN: 978-83-8017-000-1

Cena: 54,60 zł
egz.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak
Tytuł: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym Autorzy: Ryszard Chruściak rok wyd. 2007 format B5, oprawa miękka, 480 stron ISBN: 978-83-7151-792-1 cena detaliczna: 50,40 zł cena hurtowa: 37,80 zł
Cena: 50,40 zł
egz.

Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych; Małgorzata Laskowska

Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych; Małgorzata Laskowska
Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych; Małgorzata Laskowska

Tytuł: Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych Autor:  Małgorzata Laskowska rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 454 strony ISBN: 978-83-8017-190-9

Cena: 50,40 zł
egz.

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Tytuł: Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 Autorzy: Judyta Ewa Perczak rok wyd. 2010 format B5, oprawa miękka, 323 strony ISBN: 978-83-7151-874-4 cena detaliczna: 46,20 zł cena hurtowa: 34,65 zł
Cena: 46,20 zł
egz.

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)
Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Tytuł: Sport w mediach Autorzy: Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 540 stron stron ISBN: 978-83-7151-944-4 cena detaliczna: 46,20 zł

Cena: 46,20 zł
szt.

Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)

Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)
Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)

Tytuł: Media w transformacji Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 418 stron ISBN: 978-83-7151-132-5

Cena: 42,00 zł
egz.

Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski

Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski

Tytuł: Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki Autor: Marcin Grzybowski rok wyd. 2018, format B5, oprawa miękka, 314 stron ISBN: 978-83-8017-235-7

Cena: 42,00 zł
egz.

Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski
Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Tytuł: Media w analogowym i cyfrowym świecie Autorzy: Andrzej Adamski rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 410 stron ISBN: 978-83-7151-924-6 cena detaliczna: 42,00 zł

Cena: 42,00 zł
szt.

Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)

Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Tytuł: Media wobec śmierci, tom 1 Autorzy: Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 368 stron ISBN: 978-83-7151-057-1 cena detaliczna: 37,80 zł cena hurtowa: 28,35 zł
Cena: 37,80 zł
egz.

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Tytuł: Polityka w mediach Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  286 stron ISBN: 978-83-8017-137-4

Cena: 37,80 zł
egz.

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja; Grzegorz Umiński

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja; Grzegorz Umiński
Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja; Grzegorz Umiński

Tytuł: Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja Autor:  Grzegorz Umiński rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 298 stron ISBN: 978-83-8017-164-0

Cena: 37,80 zł
egz.

Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)

Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)
Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)

Tytuł: Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Autorzy: ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 324 strony ISBN: 978-83-7151-094-6 cena detaliczna: 37,80 zł

Cena: 37,80 zł
egz.

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach
Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Tytuł: Parafia w dobie internetu Autor:  Grzegorz Śniadach rok wyd. 2019 format B5, oprawa miękka, 276 stron ISBN: 978-83-8017-242-5

Cena: 37,80 zł
egz.

Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji; Marta Jas-Koziarkiewicz

Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji; Marta Jas-Koziarkiewicz
Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji; Marta Jas-Koziarkiewicz

Tytuł: Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji Autor:  Marta Jas-Koziarkiewicz rok wyd. 2019 format B5, oprawa miękka, 286 stron ISBN: 978-83-8017-243-2

Cena: 37,80 zł
egz.

Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs

Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs
Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs

Tytuł: Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka Autor:  Piotr Wajs rok wyd. 2019 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-8017-252-4

Cena: 37,80 zł
egz.

Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki
Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Tytuł: Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II Autor: Grzegorz Łęcicki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 318 stron ISBN: 978-83-7151-957-4

Cena: 35,70 zł
egz.

Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)

Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)
Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)
Tytuł: Internet i Kościół Autorzy: Józef Kloch (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 302 strony ISBN: 978-83-7151-035-9 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Cena: 33,60 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl