

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.



Cena
-
od
do
Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Tytuł: Media w analogowym i cyfrowym świecie Autorzy: Andrzej Adamski rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 410 stron ISBN: 978-83-7151-924-6 cena detaliczna: 42,00 zł
Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs

Tytuł: Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka, autor: Piotr Wajs, rok wyd. 2019, format B5, oprawa miękka, 328 stron, ISBN: 978-83-8017-252-4
Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła; Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Media i Kościół. Polityka informacyjna Kościoła Autorzy: Monika Przybysz, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2011 format B5, oprawa miękka, 184 strony ISBN: 978-83-7151-006-9
Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia; Karina Stasiuk-Krajewska

Tytuł: Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia, autor: Karina Stasiuk-Krajewska, rok wyd. 2018, format B5, oprawa miękka, 268 stron, ISBN: 978-83-8017-230-2
Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II; Grzegorz Łęcicki

Tytuł: Media audiowizualne w nauczaniu Jana Pawła II, wyd. II Autor: Grzegorz Łęcicki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 318 stron ISBN: 978-83-7151-957-4
Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa; ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.)

Tytuł: Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Autorzy: ks. Andrzej Adamski, Aleksandra Gralczyk, Kamila Kwasik, Małgorzata Laskowska (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 324 strony ISBN: 978-83-7151-094-6 cena detaliczna: 37,80 zł
Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych; Małgorzata Laskowska

Tytuł: Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych Autor: Małgorzata Laskowska rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 454 strony ISBN: 978-83-8017-190-9
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym, Ryszard Chruściak

Kapłan i rodzina w mediach; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.)

Tytuł: Kapłan i rodzina w mediach Autorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 190 stron ISBN: 978-83-7151-921-5 cena detaliczna: 29,40 zł
Internet i Kościół; Józef Kloch (red.)

Fundamenty etyczne rzecznika prasowego; Karolina Dziewulska-Siwek

Tytuł: Fundamenty etyczne rzecznika prasowego Autor: Karolina Dziewulska-Siwek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka, 234 strony ISBN: 978-83-8017-088-9
Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji; Marta Jas-Koziarkiewicz

Tytuł: Euranet Plus - europejski głos w twoim domu. Radio w procesie europeizacji, autor: Marta Jas-Koziarkiewicz, rok wyd. 2019, format B5, oprawa miękka, 286 stron, ISBN: 978-83-8017-243-2
Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole; Piotr Drzewiecki

Tytuł: Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole Autorzy: Piotr Drzewiecki rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 266 stron stron ISBN: 978-83-7151-937-6 cena detaliczna: 29,40 zł
Dziecko w mediach; (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC

Tytuł: Dziecko w mediach Autorzy: (red.) Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka, 530 stron ISBN: 978-83-8017-000-1
Duńskie media, Ewa Stasiak-Jazukiewicz

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja; Grzegorz Umiński

Tytuł: Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja Autor: Grzegorz Umiński rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 298 stron ISBN: 978-83-8017-164-0
Człowiek w medialnym labiryncie; Krzysztof Guzek, Małgorzata Laskowska (red.)
