


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)





Opis
Informacje o książce
Tytuł | Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 |
Autorzy/redaktorzy | red. Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC |
Format, oprawa, ilość stron | B5, oprawa miękka, 252 strony |
ISBN | 978-83-7151-186-8 |
Rok wydania | 2017 |
Cena | 31,50 zł |
Opinie o produkcie (0)

- Problemy i wyzwania współczesności oczami młodych badaczy z Polski, Ukrainy i Kazachstanu; red. Mateusz Kamionka, Yuliia Kuzmenko, Łukasz Stach
- Działania przemysłu obronnego na rzecz infrastruktury krytycznej i obronnej państwa; red. Paweł Soroka, Anna Zagórska
- Instytucja prezydenta w państwach Grupy Wyszehradzkiej; Bogusław Pytlik