


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)





Opis
Informacje o książce
Tytuł | Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 |
Autorzy/redaktorzy | red. Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk |
Format, oprawa, ilość stron | B5, oprawa miękka, 182 strony |
ISBN | 978-83-8017-161-9 |
Rok wydania | 2017 |
Cena | 25,20 zł |
Opinie o produkcie (0)

- Międzynarodowy obrót osobowy jako źródło szans i zagrożeń; Iwona Wyciechowska
- Poetyckie zwitkaczenie. Językowy obraz alkoholu w liryce Agnieszki Osieckiej; Przemysław Megger
- Problemy i wyzwania współczesności oczami młodych badaczy z Polski, Ukrainy i Kazachstanu; red. Mateusz Kamionka, Yuliia Kuzmenko, Łukasz Stach