Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania; Joanna E. Zawadka

Dostępność: duża ilość
Cena: 33,60 zł 33.60
Cena w innych sklepach: 33,60 zł
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 8017-253-1
Pin It

Opis

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury – głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.

Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana „Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu” stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i – nade wszystkim – jej wpływ na naukę pisania. Na końcu  Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.

Informacje o książce

Tytuł Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania
Autor/redaktor Joanna E. Zawadka
Format, oprawa, ilość stron B5, oprawa miękka, 204 strony
ISBN 978-83-8017-253-1
Rok wydania 2019
Cena 33,60 zł

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl