Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych; Aleksandra Chmielewska

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 50,40 zł 50.40
Cena w innych sklepach: 50,40 zł
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.83
Kod produktu: 8017-451-1
Pin It

Opis

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.

W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.

 

Informacje o książce

Tytuł Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Autor/redaktor Aleksandra Chmielewska
Format, oprawa, ilość stron B5, oprawa miękka 362 strony
ISBN 978-83-8017-451-1
Rok wydania 2022
Cena 50,40 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl