Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Płatności
Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs

Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs
Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka; Piotr Wajs

Tytuł: Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa Bożego. Teoria i praktyka Autor:  Piotr Wajs rok wyd. 2019 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-8017-252-4

Cena: 37,80 zł
egz.

Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski
Media w analogowym i cyfrowym świecie; Andrzej Adamski

Tytuł: Media w analogowym i cyfrowym świecie Autorzy: Andrzej Adamski rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 410 stron ISBN: 978-83-7151-924-6 cena detaliczna: 42,00 zł

Cena: 42,00 zł
szt.

Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)

Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)
Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)

Tytuł: Media w transformacji Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 418 stron ISBN: 978-83-7151-132-5

Cena: 42,00 zł
egz.

Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)

Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Tytuł: Media wobec śmierci, tom 1 Autorzy: Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 368 stron ISBN: 978-83-7151-057-1 cena detaliczna: 37,80 zł cena hurtowa: 28,35 zł
Cena: 37,80 zł
egz.

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)

Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Tytuł: Media wobec śmierci, tom 2 Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.) rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 328 stron ISBN: 978-83-7151-058-8 cena detaliczna: 33,60 zł cena hurtowa: 25,20 zł
Cena: 33,60 zł
egz.

Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska

Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska
Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku , Sława Bardijewska
Tytuł: Nagie słowo. Rzecz o słuchowisku Autorzy: Sława Bardijewska rok wyd. 2001 format B5, oprawa miękka, 218 stron ISBN: 83-7151-465-4 cena detaliczna: 29,40 zł cena hurtowa: 22,05 zł
Cena: 29,40 zł

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska

Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Tytuł: Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008 Autorzy: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2009 format B5, oprawa miękka, 314 stron ISBN: 978-83-7151-843-0 cena detaliczna: 58,80 zł cena hurtowa: 44,10 zł
Cena: 58,80 zł
egz.

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)
Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)

Tytuł: Obywatel w internecie Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 146 stron ISBN: 978-83-8017-158-9

Cena: 21,00 zł
egz.

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach
Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach

Tytuł: Parafia w dobie internetu Autor:  Grzegorz Śniadach rok wyd. 2019 format B5, oprawa miękka, 276 stron ISBN: 978-83-8017-242-5

Cena: 37,80 zł
egz.

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek

Tytuł: Polityka w mediach Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka,  286 stron ISBN: 978-83-8017-137-4

Cena: 37,80 zł
egz.

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak

Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Tytuł: Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 Autorzy: Judyta Ewa Perczak rok wyd. 2010 format B5, oprawa miękka, 323 strony ISBN: 978-83-7151-874-4 cena detaliczna: 46,20 zł cena hurtowa: 34,65 zł
Cena: 46,20 zł
egz.

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska

Tytuł: Poranny towarzysz i doradca Autor: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2014 format A5, oprawa miękka, 174 stron ISBN: 978-83-7151-999-4

Cena: 21,00 zł
egz.

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)
Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)

Tytuł: Sport w mediach Autorzy: Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 540 stron stron ISBN: 978-83-7151-944-4 cena detaliczna: 46,20 zł

Cena: 46,20 zł
szt.

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski
Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski

Tytuł: Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej Autorzy:  Marek Palczewski rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 272 strony ISBN: 978-83-8017-218-0

Cena: 33,60 zł
egz.

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Autorzy:  Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8

Cena: 31,50 zł
egz.

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 Autorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 182 strony ISBN: 978-83-7151-161-9

Cena: 25,20 zł
egz.

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)

Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.)

Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 Autorzy:  Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Marciaszek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3

Cena: 29,40 zł
egz.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl