Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Cena
-
od
do
Media w transformacji; Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.)
Tytuł: Media w transformacji Autorzy: Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, Monika Przybysz (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 418 stron ISBN: 978-83-7151-132-5
Media wobec śmierci, tom 1; Kamila Kwasik, Jan Jaroszyński, Grzegorz Łęcicki (red.)
Media wobec śmierci, tom 2; Aleksandra Gralczyk, Małgorzata Laskowska, Piotr Drzewiecki (red.)
Niemieckie koncerny prasowe w Polsce w latach 1989-2008, Olga Dąbrowska-Cendrowska
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości; red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz
Tytuł: Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości, red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz rok wyd. 2023, format B5, oprawa miękka, 246 stron, ISBN: 978-83-8017-497-9
Obywatel w internecie; Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.)
Tytuł: Obywatel w internecie Autorzy: Magdalena Butkiewicz, Paweł P. Płatek (red.) rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 146 stron ISBN: 978-83-8017-158-9
Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci; Anna Dąbkowska
Tytuł: Od prywatnego do publicznego. Zwierzenie tradycyjne i zwierzenie w sieci, autor: Anna Dąbkowska, rok wyd. 2020, format A5, oprawa miękka, 166 stron, ISBN: 978-83-8017-289-0
Parafia w dobie internetu; Grzegorz Śniadach
Tytuł: Parafia w dobie internetu, autor: Grzegorz Śniadach, rok wyd. 2019, format B5, oprawa miękka, 276 stron, ISBN: 978-83-8017-242-5
Polityka w mediach; Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek
Tytuł: Polityka w mediach Autorzy: Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek rok wyd. 2016 format B5, oprawa miękka, 286 stron ISBN: 978-83-8017-137-4
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989, Judyta Ewa Perczak
Poranny towarzysz i doradca; Olga Dąbrowska-Cendrowska
Tytuł: Poranny towarzysz i doradca Autor: Olga Dąbrowska-Cendrowska rok wyd. 2014 format A5, oprawa miękka, 174 stron ISBN: 978-83-7151-999-4
Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie; Magdalena Ratajczak
Tytuł: Różnorodność kulturowa w mediach. Doświadczenia europejskie Autorzy: Magdalena Ratajczak rok wyd. 2012 format B5, oprawa miękka, 256 stron ISBN: 978-83-7151-063-2 cena detaliczna: 33,60 zł
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych; Aleksandra Chmielewska
Tytuł: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych, autor: Aleksandra Chmielewska, rok wyd. 2022, format B5, oprawa miękka, 362 strony, ISBN: 978-83-8017-451-1
Sport w mediach; Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.)
Tytuł: Sport w mediach Autorzy: Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek (red.) rok wyd. 2013 format B5, oprawa miękka, 540 stron stron ISBN: 978-83-7151-944-4 cena detaliczna: 46,20 zł
System medialny Francji, Bartłomiej Golka
Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej; Marek Palczewski
Tytuł: Teorie newsa. Historia - definicje - konteksty - dyskursy newsa w kręgu kultury zachodniej Autorzy: Marek Palczewski rok wyd. 2018 format B5, oprawa miękka, 272 strony ISBN: 978-83-8017-218-0
Wirtualne targowisko, tom 1; Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC (red.)
Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 redaktorzy: Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński SAC, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 252 strony ISBN: 978-83-7151-186-8
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 redaktorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 182 strony ISBN: 978-83-7151-161-9