Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Cena
-
od
do
Wirtualne targowisko, tom 2; Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)
Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2 redaktorzy: Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 182 strony ISBN: 978-83-7151-161-9
Wirtualne targowisko, tom 3; Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek (red.)
Tytuł: Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 3 redaktorzy: Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek, rok wyd. 2017 format B5, oprawa miękka, 248 stron ISBN: 978-83-8017-163-3
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki; Marcin Grzybowski
Tytuł: Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki, autor: Marcin Grzybowski, rok wyd. 2018, format B5, oprawa miękka, 314 stron, ISBN: 978-83-8017-235-7